Inlägg: 1665162
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
mk: "Så snälla lägg ner. Försök åtminstone hålla en anständig nivå:)"
Rikta det till din kompis Biffen istället.
Det är han som gnäller över att det ännu finns rester kvar av Sundlövs byggen genom åren.
Som ex Scott-Sweatt-Rödin, Bertilsson, Nordan, Sunken, Olden.
Plus att våra nuvarande junisar väl måste räknas som frukter av Sundlövs arbete.
Så snälla: lägg ner den fåniga kritiken mot Sundlöv, även om han som alla andra sportchefer gjort sina misstag. :-)
Rikta det till din kompis Biffen istället.
Det är han som gnäller över att det ännu finns rester kvar av Sundlövs byggen genom åren.
Som ex Scott-Sweatt-Rödin, Bertilsson, Nordan, Sunken, Olden.
Plus att våra nuvarande junisar väl måste räknas som frukter av Sundlövs arbete.
Så snälla: lägg ner den fåniga kritiken mot Sundlöv, även om han som alla andra sportchefer gjort sina misstag. :-)
+ 1
Sv: A proposito de nada
mk: Nordan var bättre förra säsongen än guldåret. hade iochförsig en större roll förra säsongen också.
Eller?
Så snälla lägg ner. Försök åtminstone hålla en anständig nivå:)