Inlägg: 1665171
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bratwursten: Vet inte om jag riktigt håller med.
Nog fan har vi väl poängmakare i laget, Scott-Sweatt-Rödin ligger väl typ 5-6-7:a i SHL:s poängliga.
Problemet är väl att vi varit för ineffektiva och att vi isf inte har den där riktiga killersnipern i laget, som gör en massa mål på skitchanser sas.
Vi har dessutom gjort 3 färre mål än Frölunda, så nog finns det väl poängmakare i laget, så det räcker höll jag på att säga.... ;-)
Nog fan har vi väl poängmakare i laget, Scott-Sweatt-Rödin ligger väl typ 5-6-7:a i SHL:s poängliga.
Problemet är väl att vi varit för ineffektiva och att vi isf inte har den där riktiga killersnipern i laget, som gör en massa mål på skitchanser sas.
Vi har dessutom gjort 3 färre mål än Frölunda, så nog finns det väl poängmakare i laget, så det räcker höll jag på att säga.... ;-)
+ 2
Redigerad kommentar