Inlägg: 1665187
Sv: A proposito de nada
Fyfan vad jag längtar tills nästa säsong (förutsett att Brynäs spelar i SHL) !
+ 6
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Väldigt goda nyheter att Rödin är nära förlängning. Var helt säker på att han var för sugen på typ KHL. Har lite den bilden av Anton. Skulle han stanna så växer han i mina ögon!
Rätt säker på att Brodin lämnar. Luleå alt DIF.
Känns jävulskt bra att Westerholmarna kommit igång och fått självförtroende. Kommer producera mycket nästa säsong. Pathrik är äckligt skicklig när han vågar. Han kan bli en stor stjärna i SHL.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Tror lööke blir extremt viktig nästa säsong. Tycker han har äntligen större potential än lindblom å brodecki enorm speluppfattning
+ 3