Inlägg: 1665207
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
10:e pumpar jag in mitt bidrag. Väger mellan 500-1000, hade ju viljat köpa en ny matchtröja med fan ! Decisions,decisions... Kanske om jag köper billigt snus en månad att jag kan göra både och :)
Har ju nyss lagt antalet tusenlappar på en tatuering föreställande en Samuraj i Brynäsmundering som trycker ner ett Leksands-monster =)
+ 4
Sv: A proposito de nada
Vuollerim: Ja absolut..dessutom vore det som en bonus om vi kan behålla Scott eller Sweatt, båda tror jag blir svårt.
+ 1
Hoppas ryktet om Rödin stämmer, känns viktigt för att bygga ett slagkraftigt lag till nästa säsong.