Inlägg: 1667005
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Brynäsgubbe: Vi får hoppas Lakers går på knäna andra halvan av matchen..dom har gått ut hårt tycker jag
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
bifhjärta: Brynäs ska ju ha puckinnehavet i off zon därav får Växjö jaga och matchen igår lär bli påmind!!! Men det är lättare sagt än gjort tyvärr!
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
bifhjärta: Dom har gått ut så som jag ville vi skulle öppna. Vi ger bort initiativet.