Inlägg: 1667189
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Zappaholic: Naturligtvis så hade jag fel för jag hade en enkel 2:a på VF!:-(
Hade ju varit för mycket begärt att vinna på detta! Men huvudsaken är ju att Brynäs vann och det värmer så inni helvete!
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Zappaholic: Inte en aning matcherna måste vara färdigspelade först men det är nog inte så mycket men krysset i leksandmatchen och Brynäsvinsten ger nog lite iaf?