Inlägg: 1667190
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Zappaholic: Nu ska vi förbi skansen så vi får Luleå i playin för dom är helt under isen!!!!
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Forsberg 1978: så djävla skönt , å lyxfällan får ta hissen ner å starta om i korpligan ..
Utan någon trixande med pengar . GRATTIS ALLA BRYNÄSVÄNNER! !!!!
Utan någon trixande med pengar . GRATTIS ALLA BRYNÄSVÄNNER! !!!!
+ 3