Inlägg: 1667198
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Qvarre: Hade jag personligen kunnat stå för dom förlorade pengarna iochmed Läxsands degradering sp hade jag sparkat ner dom till korpen. Efter den här säsongen så har mitt hat mot dom ökat markant..tyvärr
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
bifhjärta:
Det är bland annat för att matcherna mot Leksand väcker starka känslor som jag vill ha dom kvar. jag tycker att en fullsatt Gavlerink och ett derby är bra mycket sexigare än en halvtom arena mot Rögle.
+ 4
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
11 raka nu för Leksand va? Helt sjukt. Vettifan om dom reder kvalet..