Inlägg: 1667221
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
En stor stor lättnad att kvalhotet är undanröjt. Bra av laget. Men säsongen kommer vara över inom ett tiotal dar. Brynäs kommer inte överleva Play in-duellen.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Clarence: ja du, varför glädjas några minuter när man kan få gnälla och vara pessimistisk?
Jösses...
Jösses...
+ 8
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Clarence: Heja, heja.
Nä fy fan inte glädjas något här inte.
Nä fy fan inte glädjas något här inte.
+ 5
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Kolla in denna tweet av @MolinOve: twitter.com/MolinOve/status/571774100257054721
+ 1