Inlägg: 1667240
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Gött! Som väntat är kontraktet säkrat, blev aldrig särskilt nervöst. Nu jävlar ska vi ha niondeplatsen. SEGER PÅ HOVET!
+ 2
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Steenm:Ja vi har det i egna händer med. Vinner vi borta mot skansen så går vi förbi och kan hålla dem bakom oss serien ut med en vinst mot Modo hemma i sista omgången. Det skulle vara riktigt skönt.
+ 2
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Underbart att vara på plats i Gavlerinken en sån här dag!
Finns tamejfan inget som är roligare än när man ser Brynäs på plats när dom vinner!
Finns tamejfan inget som är roligare än när man ser Brynäs på plats när dom vinner!
+ 5