Inlägg: 1667260
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Clarence: Du har ju hela säsongen hävdat att laget håller allsvens klass, du om någon borde väl glädja dig åt klarat kontrakt? Ska jag vara helt ärlig tror jag du mår som bäst när vi torskar så du får upprepa ditt mantra om hur jävla kassa vi är. Finns det verkligen inget du kan vara glad över?
+ 11
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Lunkan: Är du glad (=nöjd) över att Brynäs blir 10:a av 12 lag i tabellen? Verkar så!