Inlägg: 1667651
Svarskommentarer
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF den 3/3-15
Huge: Min åsikt om en "måste match " kan vara att man vinner en match efter ett uppehåll. Händer sällan. Ett anat exempel kan vara som senaste säsongen, spel inför fulla hus. Mot Leksand tex, inte jättebra. "Sex poängsmatcher " senaste åren inte så bra. Blitt bättre under Bulan.
Där har du några exempel på "måste matcher ".
Enligt min åsikt. Finns inget statistiskt i detta inlägg. Bara sånt jag kan minnas har vart ut uppe för diskussioner här inne.
Är det bra så? Utan att du skriver noveller om ty vi ska bevisa våra åsikter?
Där har du några exempel på "måste matcher ".
Enligt min åsikt. Finns inget statistiskt i detta inlägg. Bara sånt jag kan minnas har vart ut uppe för diskussioner här inne.
Är det bra så? Utan att du skriver noveller om ty vi ska bevisa våra åsikter?
+ 1
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF den 3/3-15
Huge: Ja, du är verkligen för "rolig"... Existerar åsiktsfriheten fortfarande eller? Jag får alltså inte tippa förlust ikväll??
+ 1
I övrigt finns det inga belägg för ditt påstående om att vi sällan vinner måste-matcher.
Först måste du fastställa VAD som kan kallas för en "måste-match".
Sen ska du visa statistik på hur många måste-matcher vi isf vunnit och förlorat.
Nu sitter du i vanlig ordning och baserar din åsikt på en känsla, som av naturliga skäl är negativ, då du alltid sett allting i svart.
Därmed fullt förståeligt att du förträngt alla måste-matcher vi vunnit...