Inlägg: 1667685
Svarskommentarer
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF den 3/3-15
Huge: I min bok var de enda garanterade förlusterna då vi körde Hockeyfesten.
Folk gick man ur huse och det var ett grymt liv på sittplats (så pass så att ståklacken kände sig förnärmad och ville bojkotta..) men det blev alltid torsk (med något enstaka undantag, Luleå har jag för mig).
Folk gick man ur huse och det var ett grymt liv på sittplats (så pass så att ståklacken kände sig förnärmad och ville bojkotta..) men det blev alltid torsk (med något enstaka undantag, Luleå har jag för mig).
+ 3
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF den 3/3-15
Huge: Varför är jag inte förvånad?
Du ville ha lite "fakta" .
Men som vanligt,så godkänner du bara din egen sanning.
Lämnar detta nu.
Du ville ha lite "fakta" .
Men som vanligt,så godkänner du bara din egen sanning.
Lämnar detta nu.
+ 1
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF den 3/3-15
Huge:
Precis som jag förutspådde. Inte alls på samma våglängd.
Precis som jag förutspådde. Inte alls på samma våglängd.
+ 1
Kan heller inte se att ett ev fullt hus mot just Leksand skulle "bevisa" att det är en måstematch.
Då är ju isf Tommys exempel mer av måstematch-karaktärer, som jag ser det.
Eller ännu värre: de gånger vi kvalat och alltid lyckats vinna de VERKLIGA måstematcherna.