Inlägg: 1667971
Svarskommentarer
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF den 3/3-15
KulaShaker: Så man är ett troll om man har en åsikt och inte är Brynäsare.
Shit Hela sverige är befolkat av troll.. ;)
Han motiverade varför han anser att det int är mån. En åsikt som dessutom delas av war room.
Det kanske är troll där med...
Shit Hela sverige är befolkat av troll.. ;)
Han motiverade varför han anser att det int är mån. En åsikt som dessutom delas av war room.
Det kanske är troll där med...
+ 1
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF den 3/3-15
Han tar ju i stort sett tag i masken på Starkbaum... Fasthållning?
Redigerad kommentar