Inlägg: 1668083
Sv: A proposito de nada
Carl Lejonkräk: Växjö vetti fan altså, hade varit intressant med en riktig djupdykning i deras organisation, Leksand vet vi ju alla vad dom gjort!
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Läste igår att Ollas tränar för fullt. Sen klarar han inte en matchvärmning. Nu är det ju inte långt kvar på säsongen.. Men hur är det?
Fan, nån måste ju vara uppe och kolla på träningarna:)
Man är ju mycket nyfiken.
Fan, nån måste ju vara uppe och kolla på träningarna:)
Man är ju mycket nyfiken.
+ 1