Inlägg: 1668288
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
Steenm: Jag tippar 2-0 i matcher till FBK. Med alla våra skador är laget tyvärr alltför sårbart, speciellt då varken Bertilsson eller Andersen kommer till spel.
En lätt resa för FBK faktiskt. Det är bara att ta nya tag nästa säsong.
Sen håller jag med om att vi spelat bättre och bättre men ineffektivteten är slående och när pp är bedrövligt så lär vi inte vinna några matcher.
En lätt resa för FBK faktiskt. Det är bara att ta nya tag nästa säsong.
Sen håller jag med om att vi spelat bättre och bättre men ineffektivteten är slående och när pp är bedrövligt så lär vi inte vinna några matcher.
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
För övrigt är det stor humor att i text efter text från alla dessa "insatta" journalister se analyser om att Brynäs fått "klara sig utan" en sådan "viktig pjäs" och "nyckelspelare" som Jörgen Sundqvist tydligen ska vara.
De kan inte ha sett en Brynäsmatch på ett par säsonger... :)
+ 2
micke63: Vi är ju alltid nederlagstippade mot FBK, och det slutar alltid på samma sätt.
Nejdå, jag har också en bra känsla. Vår form har varit på uppåtgående sista månaden, medan FBK egentligen stått och stampat på samma position sedan oktober.