Inlägg: 1669161
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
Powerfade: Bra där😃. Vågar vi hoppas på att Andersén och Bertilsson är tillbaka imorgon o kanske Ollas(om han nu är helt frisk) inga chansningar som senast?
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
70 Rodrigues: Jag tror det är bättre att fortsätta med samma lag som igår. Vi har ju en andra chans i Karlstad on vi torskar imorgon.
Det finns många fördelar med detta. Det ger masdor av erfarenhet till de unga spelare som gjorde ett så nra jobb igår. Man rustar även för att ha fler spelare kuranta vid ett ev. avancemang. Sen återstår ju frågan om vilka backar man ska ställa åt sidan om bpde Bertilsson och Anderssén kommer tillbaka?
Det finns många fördelar med detta. Det ger masdor av erfarenhet till de unga spelare som gjorde ett så nra jobb igår. Man rustar även för att ha fler spelare kuranta vid ett ev. avancemang. Sen återstår ju frågan om vilka backar man ska ställa åt sidan om bpde Bertilsson och Anderssén kommer tillbaka?
Redigerad kommentar
+ 1