Hockeystudion 7 mars
Inlägg: 1669210
Sv: A proposito de nada
Tydligt att Garpenlöv inte ens sett matchen. Ungefär på 15:00 min, "Brynäs kommer i 3 mot 2 så avgör dom".
Länkar:
Hockeystudion 7 mars
Hockeystudion 7 mars
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Garpenlöv- Sett över 60 min och sudden så är Färjestad mycket bättre. Herregud vilken idiot. Ska alltid hålla på och gosa med Djurgården och FBK. Pajas!!
+ 4
Sv: A proposito de nada
Rödin!! Fan va underbara nyheter!!! Kul att ha en sån spelare kvar som uppenbarligen har ett hjärta som slåt för sin klubb, fantastiskt!
+ 1