Inlägg: 1669239
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Chris11: Jag tweetade honom. Har inte FB. Tror också på att påverka med det lilla lilla man kan!
Sv: A proposito de nada
2 minuter kvar och Robin Jacobsson kvitterar mot Karlskrona med sitt andra mål för kvällen.
Förlängning väntar....
Jag gjorde det för ett par dagar sedan å han svarade "thanks buddy!"
Detta var ju en bidragande faktor till att Andersén kom hem, efter att fansen i Gävle välkomnat hem honom.