Inlägg: 1669249
Sv: A proposito de nada
Huge: Jacobsson verkar passa perfekt i AS. I SHL verkar han inte hinna med att få utlopp för sina offensiva egenskaper. Kanske i framtiden.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Davey_22: Stackars Jacobsson.
Efter 2 mål framåt styr han olyckligt in Karlskronas vinstpuck i OT.
Nu kan KHK avgöra hemma, vore kul för BZ.
Efter 2 mål framåt styr han olyckligt in Karlskronas vinstpuck i OT.
Nu kan KHK avgöra hemma, vore kul för BZ.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Davey_22: Ja, Jacobsson skulle väl dessutom få större problem med tempot under Bulans regi än vad han hade med TJ:s dito.
Är imponerad av Matushkin, bra blick för spelet och fina förstapass på bladet även under press.
Är imponerad av Matushkin, bra blick för spelet och fina förstapass på bladet även under press.