Inlägg: 1669283
Sv: A proposito de nada
Hoppas verkligen Deutsch spelar istället för Westlund som inte alls gjort ett särkilt bra intryck.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Jag tolkar Bulans uttalande om Deutsch, att han kommer få förtroendet igen, även om Westlund skulle vara tillgänglig.
Idag blir det en oerhört jobbig dag/kväll, tänk att vi har chansen att slå ut dansbandsraggarna inför hemmapubliken, det vore mumma det, men samtidigt vet man att vi måste ha mariginalerna med oss, tänker på senaste hemmamatchen mot dem....Räknar med PW i mål idag. Ge oss en tidig julklapp nu Brynäs:)
+ 2