Inlägg: 1669338
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Hela Sverige ser att det är en ren olyckshändelse, det hör till spelet att gnälla för att sätta press på domarna inför nästa match.
Ett försök att screena/interfera får olycklig utgång, så nog finns det lite fog för Bergströms åsikt om en tvåa på Urbas, om vi nu ska tala om åtgärd från domarna.
Ett försök att screena/interfera får olycklig utgång, så nog finns det lite fog för Bergströms åsikt om en tvåa på Urbas, om vi nu ska tala om åtgärd från domarna.
Nej just det ja, Djurgården är ju inte inblandade. Då håller han nog truten.