Inlägg: 1669727
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
Zappaholic: Vem/vilka har givit upp. Jag är bara heligt förbannad över kvällens torsk o på sättet vi gör det😠
+ 3
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
70 Rodrigues: nu håller vi tummarna på att alla kedjor kan leverera imorgon. Tyckte 2:a kedjan och Westerholmarna såg väldigt sega ut idag. Kände inte igen Westerholmarna... de etablerade inget hårt tryck som de alltid brukar göra.
skärpning tills imorgon!
skärpning tills imorgon!
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
70 Rodrigues: Syftade inte på dig. Scrolla ner så ser du flera som redan kastat in handduken. Tycker jag är lite förhastat...
+ 4