Inlägg: 1669745
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
Brynäslegenden: Hån??? Ska man skratta eller gråta? Är det nån som är kass så är det den som så totalt misstyder det man skriver - som exempelvis du. Brynäs sätter med all säkerhet säsongspunkt i kväll och härmed sätter jag säsongspunkt för mina inlägg på detta forum, som beklagligt nog till allt för stor del består av lättstötta misstolkare.
+ 3
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
Inte helt oväntat så tog Fbk returen igår.
Fbk i ledning på bortaplan är tufft för vilket lag som helst.
Fick ner farten på Brynäs i mittzon och kunde sen skapa snabba kontringar.
Tror vi har en bra chans ikväll då Fbk måste öppna upp på hemmaplan. Nycklarna blir tålamod, effektivitet och målvakterna.
Orkar vi?
Fbk i ledning på bortaplan är tufft för vilket lag som helst.
Fick ner farten på Brynäs i mittzon och kunde sen skapa snabba kontringar.
Tror vi har en bra chans ikväll då Fbk måste öppna upp på hemmaplan. Nycklarna blir tålamod, effektivitet och målvakterna.
Orkar vi?
+ 2
Redigerad kommentar