Inlägg: 1669798
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
Huge: ja 2-1 var bägge två helt vilse.. om du inte ser det så har du noll kundskap inom hockey.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
Pettisbif: Även om dom gick vilse vid 2-1 och ett par andra gånger, så var det inte det som avgjorde matchen.
Det gjorde vår ineffektivitet, deras målvakt och marginalerna som var på FBK:s sida den här gången.
Det såg t.o.m den som kan väldigt lite om hockey. Håll dig till dina laguppställningar istället, det blir nog bäst så....
Det gjorde vår ineffektivitet, deras målvakt och marginalerna som var på FBK:s sida den här gången.
Det såg t.o.m den som kan väldigt lite om hockey. Håll dig till dina laguppställningar istället, det blir nog bäst så....
+ 1