Inlägg: 1669937
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
Zappaholic: Känns inte som om vi tar skott med självförtroende
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
Och vart fan kommer det målet ifrån?!?@?@ alltid såna jävla helvetes skitmål dom gör mot oss..och nu det här äckliga vidriga styrspelet i 30 minuter..
+ 1
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
bifhjärta:
Ja, ja.. Tråkigt men inte oväntat.
Nu får vi se styrspel i 30 minuter.
Ja, ja.. Tråkigt men inte oväntat.
Nu får vi se styrspel i 30 minuter.
Redigerad kommentar
+ 1