Inlägg: 1670064
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
Steenm: faller laget så faller de med flaggan i topp. Det måste jag säga. Imponerande med alla junisar i laget.
+ 6
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
Zappaholic: Börjar ju närma mig hjärtinfarktsåldern, lika bra att byta kanal😃😃😃
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
Zappaholic: Jag håller med. Men det skulle ju vara SÅ jävla gott om vi kunde överraska