Inlägg: 1670294
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
pekka85: Jag har månadsabonnemang på csports, så tror inte jag kan se matchen i repris då tyvärr.. har du cmore på tvn så borde du kunna se den
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
bifhjärta:Kan sätta en slant på att jag sett om matcher förut. har också månadsabbonemang men det kanske inte funkar. fan också!! ville ju se om målen innan man somnar:)