Inlägg: 1671021
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Måste vara säsongens sämsta domarinsats.
Bulans jobb blir att sätta press på domarna inför fortsättningen.
Bulans jobb blir att sätta press på domarna inför fortsättningen.
+ 3
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
krobbe:
Tänkte samma sak....har hela tiden efter play in tänkt att "tar vi en match och inte blir förnedrade så är jag nöjd".
Blir inte SAIK bättre än så här så är det ju vidöppet vem som går vidare??!
+ 1