Inlägg: 1671070
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Zappaholic: Möjligt. men det är väl en styrka i sig? och en väldigt viktig sådan.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Jag har lovat mig själv att inte gnälla. MEN Djoos får ett skottläge mitt i banan från 3-4 meter. HUR kan man missa mål? Jag anser att det är en konst i sig att man i detta läge kan missa mål.
+ 4