Inlägg: 1671087
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Forsberg 1978: tycker om att Bröderna W alltid står upp för sig och gärna ger på motståndarna en smäll..karaktär!
+ 11
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
bifhjärta: Helt klart. Ser också ut som två jättebebisar. Därför blir intrycket inte lika starkt utan mest komiskt.
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
bifhjärta: En stor eloge till laget . Detta trodde jag inte i januari , .
Ta dom satans på lördag ,
Ta dom satans på lördag ,
+ 3
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
bifhjärta:
Ska Skelle ta det här så lätt som dom flesta tror (untertecknad inkluderad) så måste dom spotta upp sig i alla fall 2 eller 3 hack.
Fan, efter det här blev jag POSITIV!
+ 2
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Jag utgår ifrån att den där domarn #3 (???) Inte dömer mer i den här serien
+ 2