Inlägg: 1671108
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Efter dagens insats tycker jag att vi har alla chanser att vinna på lördag.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Skrubben: Nu har Skellefteå värmt upp o fått tillbaka matchtempo. Vi är alldeles för ineffektiva och gör för avgörande misstag.
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Skrubben: Fast grejen är ju att det här med SAIKs effektivitet inte är någon tillfällighet. Det är spetskompetens som vi tyvärr saknar... Har man den effektiviteten behöver man inte spela på topp för att vinna...