Inlägg: 1671181
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Horace76c:du får bestämma själv, har ingen regelbok:)!!!!
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Horace76c:
Suck... är normalt en "lugn o objektiv" bedömare av i stort sett all idrott.... men, spelar Petterström mer i den här matchserien så har han förtjänat ett par brutna fingrar. Otroligt fult, fegt, osportsligt och sanslöst om han kommer undan med den handlingen.
+ 5
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Detta indikerar väl iaf att nåt slags straff kommer/kan delas ut.
Domaren själv :
Hur ser du på den nu?
– Den är väl inte helt okej.
Situationen ska granskas i efterhand och avgöra om Skellefteå-spelaren ska straffas.
– Situationsrummet kommer kolla på det. Om de tycker de ska gå vidare så kommer de göra det, säger Öhlund.
Spearing är väl att stöta med klubbstpetsen?! (säger jag utan att konsultera regelboken)