Inlägg: 1671249
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Sven Sewage: Intressant att du nedvärderar människor med damp-uttalanden, vet du ens vad det betyder? Vad ger du fegisen Petterström för diagnos?
+ 15
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Sven Sewage: Kul att du som utsocknes sätter fingen på detta problem. Skall twinsen ha som medspelare:
1) En grinder som öppnar ytor för dem?
2) En måltjuv som tar vara på de chanser de skapar?
3) En smart center som gör att kedjan blir halvt hopplösa att markera i sina rörelser och snabba kortpassningar?
F.ö. så kanske du märker att Lindgren fortfarande är borta efter Lindholms vårdslösa tackling. Frågan är om han kommer tillbaka till hockeyn mer...:
Huvudtacklingar måste börjar straffas mycket, mycket hårdare.
+ 4
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Sven Sewage: Så ni har fått en betalningsbekräftelse från domarna redan ;)
+ 24
Själv tycker jag att damp-tvillingarna Westerholm var era två bästa spelare igår. Tyvärr måste dessa dras med SHLs, eller kanske hela hockeyvärldens, ofarligaste spelare. Det är liksom att sätta de två bästa offensiva spelarna i BP1. Men det är bara att tacka och ta emot.
Nu är vi uppe i varv efter vårt långa uppehåll. Ni kommer att måsta göra er bästa match för säsongen om ni ska ha skuggan av en chans på Lördag, det är vad jag tror.