Inlägg: 1671271
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Huge: Nordan hade verkligen slutspelshjälmen på sig igår. Vann massor med närkomper, spelade smart och, hör och häpna, fysiskt.
Men jag har vissa farhågor att han inte kommer mäkta med Bulan-hockey under en hel säsong. Oavsett om Nordan är kvar eller ej så skulle vilja se ytterligare en center.
Men jag har vissa farhågor att han inte kommer mäkta med Bulan-hockey under en hel säsong. Oavsett om Nordan är kvar eller ej så skulle vilja se ytterligare en center.
+ 1
Och som CL säger: oron för att Nordan inte ska hänga med i Bulans hockey verkar vara helt obefogad, då det ser ut som att tvingats jobba hårdare med bl.a skridskoåkningen och att det dessutom verkar ha gett resultat.
Hängde med mkt bra igår, och då mötte vi ändå ett bra lag med högt tempo i sitt spel.