Inlägg: 1674095
Svarskommentarer
Sv: Laget säsongen 2015/2016
Peja: Stämmer, men det är ju en helt annan diskussion.
Vi talar om rimligheten i att ge en kugge i förstafemman (dessutom den minst viktiga enligt min mening) 500.000/mån eller ännu mer och som förmodligen krävs för att vi ska kunna behålla honom, när vi samtidigt måste ersätta alla andra potentiellt dyra spelare som krävs för att kunna uppfylla de krav som Biffen ställer på nästa säsong.
Det måste ju finnas NÅN form av rim och reson när man som läktarcoach sitter och försöker sätta ihop ett lag och som dessutom ska vara anpassat till vår ekonomi.
Vi talar om rimligheten i att ge en kugge i förstafemman (dessutom den minst viktiga enligt min mening) 500.000/mån eller ännu mer och som förmodligen krävs för att vi ska kunna behålla honom, när vi samtidigt måste ersätta alla andra potentiellt dyra spelare som krävs för att kunna uppfylla de krav som Biffen ställer på nästa säsong.
Det måste ju finnas NÅN form av rim och reson när man som läktarcoach sitter och försöker sätta ihop ett lag och som dessutom ska vara anpassat till vår ekonomi.
Redigerad kommentar