Inlägg: 1674114
Sv: Laget säsongen 2015/2016
http://www.expressen.se/sport/hockey/shl/brodin-bekraftar-nu-hjartat-ar-i-djurgarden/
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Laget säsongen 2015/2016
Kanske några här inne som skriker efter källor å annat ska sluta klanka,jag skrev det här om jag inte minns fel för tre fyra veckor sedan att det va klart med Brodin även att sweatt hade sagt upp sitt kontrakt!
Redigerad kommentar
+ 4
Sv: Laget säsongen 2015/2016
Rossa: "..jag är en spetsforward de vill ha in." Vet jag väl inte om han är direkt..
+ 5