Inlägg: 1674125
Sv: Laget säsongen 2015/2016
bifhjärta: tycker både blomma och kilström kan ersättas med Lööke och deutch.
+ 5
Svarskommentarer
Sv: Laget säsongen 2015/2016
hahii: Kanske det.
Men vem ska ta över Blommans kontrakt? Sen ska väl Nordans och Eklunds kontrakt lösas oxå.
Tror inte att Dif intresserade att ta över Eklund, söker nog nått bättre..
Nä Blomqvist blir nog kvar. Eklund med.
Men vem ska ta över Blommans kontrakt? Sen ska väl Nordans och Eklunds kontrakt lösas oxå.
Tror inte att Dif intresserade att ta över Eklund, söker nog nått bättre..
Nä Blomqvist blir nog kvar. Eklund med.
+ 1