Inlägg: 1674139
Svarskommentarer
Sv: Laget säsongen 2015/2016
bradberry: du kan ju räkna ut hur det hade sett ut mot Färjestad och de inledande matcherna mot SAIK utan Sweatts spetskvaliteer. Scott är grym, men om man ska ranka bland dessa tre så finner jag Sweatt som 1:a!
Sv: Laget säsongen 2015/2016
bradberry: Håller med dig helt och hållet. Visst Sweatt har farten men Scott är bättre på alla andra punkter som du säger, för mig en viktigare och bättre spelare än Sweatt.
Anser han är den viktigaste länken. Gör alltid jobbet och är en allroundspelare. Han är bra på allt men har ju inte Sweatts speed. Dock hyfsad fart, bra spelsinne, hyfsat skott, bra händer. Dessutom en tvåvägsspelare vilket gör honom extremt viktig...