Inlägg: 1674162
Svarskommentarer
Sv: Laget säsongen 2015/2016
Jaken:Hans ''tio-dagar-snacket'' var ju bara för att ge honom själv andrum. Han har ju exempelvis redan gjort klart med flera spelare som Sportbladet har sagt. Det är trots allt bara två dagar sedan vi åkte ut. Han vill nog få lite lugn och ro innan han släpper alla namn. Kolla bara på förra årets silly. Westerholmarna var klara när vi åkte ut mot Färjestad, men blev officiella flera veckor senare.
+ 2
Sv: Laget säsongen 2015/2016
Jaken:
Jag tycker vi bör sitta lugnt i båten, självklart har mannen en plan, han har nog sätt fram emot sin första "off season" då han för första gången kan göra skillnad på riktigt.
Och att han "inte visade snabbhet tidigare i år" tror jag var bra, både sportsligt och ekonomiskt...
+ 2
Nej, det kommer att bli som tidigare vi väntar och väntar på spets och sen blev det något helt annat.
Bengtzen visade inte direkt snabbhet tidigare i år.... Hoppas jag har fel men troligen inte..