Inlägg: 1674175
Svarskommentarer
Sv: Laget säsongen 2015/2016
Huge: härligt att se dig så bitter Huge 👊😎
Men måste ju vara fler juniorer än de ynka du skrev nu som fått chansen?
Du har ju på flera ställen enligt flera källor skrivit att "halva J 20 laget spelade mot Färjestad"
Ljög du då, eller hittade på som vanligt
Kul ändå att se att du är dig lik.
Som det gamla HS ordspråket lyder "Det Sundlöf gör och säger tycker Huge är det rätta"
Tjipp
Men måste ju vara fler juniorer än de ynka du skrev nu som fått chansen?
Du har ju på flera ställen enligt flera källor skrivit att "halva J 20 laget spelade mot Färjestad"
Ljög du då, eller hittade på som vanligt
Kul ändå att se att du är dig lik.
Som det gamla HS ordspråket lyder "Det Sundlöf gör och säger tycker Huge är det rätta"
Tjipp
+ 2
Sv: Laget säsongen 2015/2016
Kom igen nu brynäsfans! Ge Bengan så bra förutsättningar som möjligt.
+ 3
Inga juniorer som fått chansen?
Brodecki, Lindblom, Nörstebö, Deutsch?
Hur många vill han se för att vara nöjd?
Hela J20?
Kan till viss del hålla med om att spelet i stort inte skiljer så mkt som man tror, nu är det mer press och aggressivitet än under TJ. Kan ändå inte se varför han är orolig över den långsiktiga planeringen om hur vi vill spela och att den målsättningen skulle äventyras eller vara bortkastad bara för att Bulan kommit in och i stort bara ändrat spelet marginellt?
Karln säger ju dessutom själv att det inte skiljer så mkt i spelet mellan nu och under TJ.
Ologiskt, minst sagt.