Inlägg: 1674294
Svarskommentarer
Sv: Laget säsongen 2015/2016
Skrubben: Hade inte Bz agerat så hade TJ stått och sagt "att vi är revanschsugna och vi tror på vad vi gör "
Mot antingen Malmö eller Vita hästen.
Är så jävla glad att Vi inte spelar mot Malmö ikväll.
Nu får vi verkligen hoppas att Leksand klarar kvalet. Annars så kommer shl stå med två minus matcher i höst. Hur intressant kommer det att bli med Rögle och Malmö i serien. Fan detta jävla Rögle :)
Kanske att Malmö är lite mer intressant. men bara lite.
Mot antingen Malmö eller Vita hästen.
Är så jävla glad att Vi inte spelar mot Malmö ikväll.
Nu får vi verkligen hoppas att Leksand klarar kvalet. Annars så kommer shl stå med två minus matcher i höst. Hur intressant kommer det att bli med Rögle och Malmö i serien. Fan detta jävla Rögle :)
Kanske att Malmö är lite mer intressant. men bara lite.
+ 5
Herregud... alltid ska det vara någon som klagar.