Inlägg: 1674379
Sv: Laget säsongen 2015/2016
Som sagt handlar det inte om vad som är rätt eller fel här heller, utan om personliga preferenser och vilken typ av hockey man tycker om också.
Svarskommentarer
Sv: Laget säsongen 2015/2016
För min del struntar jag blankt i vilken hockey Brynäs spelar, så länge
de vinner fler matcher än vad de förlorar.
+ 1