Inlägg: 1675257
Sv: Värvningar inför 15/16
Chris11: Hade inte gråtit om han lämnat heller, men nu är det som det är.
Svarskommentarer
Sv: Värvningar inför 15/16
Jahapp, då var första riktiga sillydagen till ända, vilken mynnade ut i 90% skit och 10% piss. Nu hoppas jag vi får höra sanningen på nästa upptaktsträff istället för "Vi går för guld", det blir liksom bara patetiskt. Säg som det är, -Vi är helt blacka och har råd med max 3-4 riktigt bra spelare i laget. Resten blir utfyllnad och förlängningar med spelare som egentligen hör hemma i lägre divisioner.
Jag hoppas verkligen att Slovak vantrivdes i Gävle och krävde 600k i månaden. Hade hellre haft 1 Slovak än Kilas, Sunken och Eklund. Igår hoppades man att silly skulle börja, nu hoppas man bara på ett snabbt slut.
Jag hoppas verkligen att Slovak vantrivdes i Gävle och krävde 600k i månaden. Hade hellre haft 1 Slovak än Kilas, Sunken och Eklund. Igår hoppades man att silly skulle börja, nu hoppas man bara på ett snabbt slut.
+ 5
Sv: Värvningar inför 15/16
Känns ändå som rätt läge att släppa både Nordquist och Lindgren, Wallace hade gärna fått varit kvar dock.
Sv: Värvningar inför 15/16
Bratwursten: få se nu.. vad har vi att värva?
spelare ut:
Djoos
Slovak
Lindgren
Brodin
Nordqvist
Wallace
Oklart:
Holmqvist
Sweatt
Så alltså, 6 spelare som ska ersättas. Inte mycket kan tyckas.
spelare ut:
Djoos
Slovak
Lindgren
Brodin
Nordqvist
Wallace
Oklart:
Holmqvist
Sweatt
Så alltså, 6 spelare som ska ersättas. Inte mycket kan tyckas.