Inlägg: 1675440
Svarskommentarer
Sv: Värvningar inför 15/16
Vän av ordning tycker det är lite märkligt att Modo som kommer toksist i shl kan få möta det klart sämsta av de lag som kvalificerade sig för kvalserien/slutspelsserien/meca hockeyleague eller vad nu skiten hette.
Malmö underpresterade nåt grymt och där har Leksand fått nåt rejält att bita i. Modo å andra sidan, har fått möta
Vita Hästen som såg både mätta och belåtna ut i alla fyra matcher.
Ödets onani...
Malmö underpresterade nåt grymt och där har Leksand fått nåt rejält att bita i. Modo å andra sidan, har fått möta
Vita Hästen som såg både mätta och belåtna ut i alla fyra matcher.
Ödets onani...
+ 4