Inlägg: 1675644
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bratwursten: Klart att det Garpen säger tål att tänkas på, det är ju ett fullt logiskt resonemang.
Om du kan åka ur pga dålig ekonomi, varför ska du då inte kunna gå upp pga stabil och bra ekonomi?
Visst finns det logik i resonemanget, om man bortser från de sportsliga grunderna som kriterium.
Huge: Han skriver också att detta tål att tänkas på...
"man kan ifrågasätta att man kan åka ur SHL på grund av dålig ekonomi – varför ska man då inte kunna gå upp till SHL om man har en ekonomi i balans plus en arena som motsvarar kraven?"
säger väl det mesta tycker jag
Redigerad kommentar