Inlägg: 1675959
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Skrubben: kul 😊 kth är riktigt bra, då har du jobb direkt när du är klar!
Själv så blir det antingen handels i sthlm eller högskolan i gävle (tack vare brynäs). 😄👍
Själv så blir det antingen handels i sthlm eller högskolan i gävle (tack vare brynäs). 😄👍
+ 1
Sv: A proposito de nada
Skrubben: varför är Gävlebor dryga och förnekar att de tillhör Norrland efter alla SM- guld övre Norrlandsspelare fixat åt er?
Redigerad kommentar