Inlägg: 1675989
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jaken:"Fantastiskt att man/jag varje år går på niten att spets ska värvas.
De andra lagen värvar gobitarna och vi väntar och väntar och....."
Vilka gobitar syftar du på? Sen är ju inte ens säsongen slut så lite tålamod får du nog ha.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Jaken: .....väntar på att en ny kull av Silfer, Järnkrok och Larsson ska ploppa upp. Det finns några guldkorn i Brynäs P-12. Ha lite tålamod bara..
+ 1
Intet nytt under solen....
Fantastiskt att man/jag varje år går på niten att spets ska värvas.
De andra lagen värvar gobitarna och vi väntar och väntar och.....