Inlägg: 1676044
Sv: A proposito de nada
Fan vad jag längtar till att SAIKs stortid är över. Jävla muppar hela bunten.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Jag har hört podden med Bz.
Jösses vad han kommer att röra runt i Jantegävle.
Får han igenom det han vill, så dröjer det inte länge innan vi är med och krigar i toppen
Jösses vad han kommer att röra runt i Jantegävle.
Får han igenom det han vill, så dröjer det inte länge innan vi är med och krigar i toppen
+ 9