Inlägg: 1676235
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
pjåtor:
Ang SAIKs framgångsmodell. Och Caloufs superhyllning till sin framgångsrika arbetsgivare...
Vore bättre om Brynäs fokuserade på att lyfta upp kraven snäppet högre än SAIK.
Börja ifrågasätta varför föreningen har så svårt att passera kvarten.
Ang SAIKs framgångsmodell. Och Caloufs superhyllning till sin framgångsrika arbetsgivare...
Vore bättre om Brynäs fokuserade på att lyfta upp kraven snäppet högre än SAIK.
Börja ifrågasätta varför föreningen har så svårt att passera kvarten.
+ 2
munkas:www.aftonbladet.se
sportbladet/hockey/sverige/shl/skelleftea/article20544766.ab
får nog skicka nån spion och kolla vad dom gör på träningarna;)